16 Haziran 2008 Pazartesi

Kemer'de Rus Kadınlar..

Artık Kemer günlerinin sonuna yaklaştık. Kemer’in doğasının ve denizinin güzelliğinden, çevresindeki kimi yerlerden daha önceki yazılarımda kısa kısa bahsettim, ama yazabileceklerim geldi o noktada tıkandı. Sonunda geldik malum konuya... Kemer’deki Rus kadınlar...



Türk turizmcilerin hem şikayet edip hemde uygulamayı ihmal etmediği, her şey dahil sistem, Kemer’e düzenli olarak bir Rus turist akınını sağlamış. Başka ülkelerden ve Türk turist son derece az...Sonuçta Slav ırkının sarışın, uzun boylu, güzel ve seksapeli bol kadınları Kemer’in sokaklarını istila etmiş. Seksteki özgür yaklaşımları ise, bizim buradaki erkekleri deyim yerindeyse, şekerci dükkanına düşmüş şımarık çocuklara benzetmiş.. Bu arada pek çoğu artık o kadar dumura uğramış vaziyetteki her kadını Rus ve tam tabiri ile kolay zannetmek de dünyalarının bir parçası olmuş. Bu durumu anlatan en iyi görüntüyü ise bir markette yakaladım. Arz talep meselesi, pratik Rusça konuşma klavuzu, prezervatif standında..





Şu ana kadar dünyanın dört köşesinde , pekçok şehrin sokaklarında dolaştım ama kesinlikle kendimi son derece rahatsız hissettiğim yer Kemer oldu. Israrla herkese Türk olduğumu, kafalarındaki Rus ve dolayısıyla kadın imajının dışında bir yerde olduğumu ispatlamak zorunda hissettim kendimi. İnsanı kesinlikle yoruyor. Zorun neydi boşverseydin diyebilirsiniz, ama özellikle geceleri sakin sakin kendi halinizde dükkan vitrinlerine falan bakıp dolanırken, etrafınızda sizi taksi ile dolaşmaya, yada diskoya davet eden Türk erkeklerinden kurtulmanın yolu, komik ama, Türkçe konuşmak. Anadilimi konuşmama rağmen kimilerini hala inandırmakta zorluk çektiğimi söylemeliyim. Neymiş, çünkü ben uzun boyluymuşum dolayısıyla Rus’a benziyormuşum :) Otelin plajında çalışan çocuğun bir kaç seferden sonra, beni uzaktan görünce ‘Rus’a benzeyen Türk Abla’ adıyla çağırması ise Kemer günlerimin hit’i oldu.



Neyse kendi şikayetlerimi bir kenara bırakıp, Rus kadınları hakkındaki gözlemlerimi ve duyduklarımı yazmaya başlayayım.

*Öncelikle büyük çoğunluğu, efsane şekilde anlatıldığı kadar güzel değiller. Aralarında pek çok mankeni yaya bırakacak fizikte olanlar var ama sayıları oldukça az... Pek çoğu, pek çoğumuz gibi sıradan fani dünyalılar işte...


*Sarışınlar oldukça az, sarışın zannettiklerinizin çoğunluğu ise Loreal sarışını...


*Seksiler mi?? Erkek gözüyle sanırım kesinlikle evet ama kadın gözüyle bakıldığında seksi olmaktan anladıkları giyebildikleri kadar kısa etek giymek, ve yürüyebildikleri kadar yüksek topuklar üzerinde yürümek.


*Çoğunluğunun giydikleri, taktıkları takıştırdıkları iki kelime ile ifade edilebilir: rüküş ve tapon..


*Giydikleri yada daha doğru bir tabirle giymedikleri kıyafetler kesinlikle hadi gel beni...(sansür)..dedirten cinsten. Zaten vermek istedikleri mesajda bu. Yoksa bir kadın neden o zaten yok olan kıyafetleri giyer ve gece vakti aheste aheste sokaklarda dolanır ki..


*Akıllılar mı, nelerden hoşlanırlar, dünyadaki olayları takip ederlermi pek bilen yok. Dendiğine göre gecelik konuşmalar bir kaç basit İngilizce cümle ve kelimenin dışına pek çıkamıyormuş.


*Çevremdeki erkeklerin anlattıkları ve benimde gözleyebildiğim kadarıyla, onlarla beraber olmanız için çok da bir çaba harcamanıza gerek yok. Gecenin ilerleyen saatlerinde, vücutlarındaki alkol oranı arttıkça onlar gelip sizi buluyor. Söylendiğine göre olta atmaya bile gerek olmuyor, kepçe ile avlıyabiliyormuşsunuz.


*Belki birilerinin günahını alıyorum ama Kemer’e yalnız gelipte bu mevsimlik ava katılmayan erkek yok. Bazılarının ise nirvanaya burada ulaştığı kesin. Normal şartlarda yanına 50 metreden fazla yaklaşamayacağı fiziksel özelliklere sahip, kendisinden bir kafa boyu uzun bir kadının elini tutup, sokaklarda dolaşmak, sonrada otele atmak, kısa boylu, esmer, tıknaz, bol tüylü ve yakışıklı (!) kaç Türk erkeğine nasip olabilir.


*Dolayısıyla erkek konusunda hiç de seçici görünmüyorlar.


*Daha önceden de çok çarpıcı bir şekilde gözlemlediğim gibi, güzellikleri sadece gençlikte, orta ve ileri yaşlarda kendine iyi bakmış, hoş bir Rus kadını yok. Yaşam tarzlarının beraberinde getirdiği bir özellik olsa gerek diye düşünüyorum...


Biliyorum yukarıda yazdıklarımı son derece sert ve acımasız bulabilirsiniz. Bu tesbitlerin tüm Rus kadınlarını kapsamadığına da inanıyorum. Sonuçta ülkemizde bu kadınlarla evlenip aile kuran pek çok erkek de var. Ama benim muhabbet ettiğim erkekler sadece bu av sezonuna katılanlar, yoksa iyi bir ev kadını ya da sadık birer eş olabiliyorlarmı, o konuda hiç bir fikrim yok. Ama görebildiğim evlendikten sonra son derece dominant oldukları. İstanbul’da üyesi olduğum spor salonuna gelen Rus kadınlar var.. Bazen herkesin ortasında kocalarını azarlamalarına tanık oluyorum da inanılır gibi değil :)

Lise yıllarında AFS öğrenci değişim programı ile gittiğim Amerika’da, Türkiye’yi tanıtan konuşmalar yapardım. Genelde merakla dinler ve gündelik hayatımıza ilişkin pek çok soru sorarlardı. Hiç unutmuyorum, beni dinleyen bir lise öğrencisi, Türkiye’nin komşularından birinin o zamanki adıyla Sovyetler Birliği olduğunu duyunca, ben asla Türkiye’de yaşayamam demişti. Dönem soğuk savaş dönemi, Ruslar ise bilinmedik düşmanlardı..

Sonraki yıllarda Rus tarihi,edebiyatçıları, müzisyenleri, çarları, devrimcileri ve yüzyıllar içinde yarattıkları kültür hep ilgimi çekti. Dünyaca tanınmış büyük edebiyatçılarını ve müzisyenlerini kıskanmadım desem yalan olur. Ama şimdi burada görebildiğim, ellerindeki Amerikan dolarları ile Burger King’de hamburger kuyruğuna girmiş, akşamı nerede bitireceği pek de belli olmayan kısa etekli, yüksek topuklu çocuk kadınlar. Onların Lenin’in, Dostoyevski’nin, Tolstoy’un, Tchaikovski’nin Rachmaninof’un torunları olduğuna inanabilmek çok zor. Ama Rus kadınlarının sadece bizde değil, tüm dünyada yarattıkları bu rahat ve kolay kadın imajının zaman içinde geçeceğine ve Rus denince ilk aklımıza gelen kelimenin Nataşa olmayacağına inanıyorum.

Bu arada bana ne oluyorsa, sonuçta alan razı, veren razı....


Not: Bu arada paparazzi olarak bir kariyer yapmak istiyorsam, daha bir fırın ekmek yemem ve zum’u çok iyi bir fotoğraf makinesine sahip olmam gerektiğinin farkındayım. Özellikle gece çekimlerim son derece başarısız olduğu için, bir uzmanın fotoğraflarını paparazziledim. Farkı farkedeceğiniz fotoğraflar, kaldığımız otelin fotoğrafçısının çektikleri.

20 yorum:

Haydins dedi ki...

Merhabalar :)
Ben 4 senedir Moskovada yasiyorum..4 senelik tespitlerime gore..
Rus bayanlar ise giderken bile yazlik havasinda kiyafetler giyiyorlar..Sanki plaja gidiyor :) Buraya ilk geldigimde topuksuz ayakkabi bulamiyordum artik babet modasi burdada varda buluyorum..
Guzel Rus bayanlarin oldugu!! bir memlekette yasadigim halde, ben bile oyle ahim sahim bir guzel goremedim.
Kesinlikle uyduruk giyindikleri dogrudur..
Evlendikten ve hatta cocuk dogurduktan sonra saliyorlar kendilerini..
Burada calismaya gelen neredeyse yalniz tum turk erkeklerin(yas farketmisyor 20-70 arasi)bir bayan arkadasi var,rusca bilmeseler bile birlikteler cok ilginc geliyor bana..
Tespitler bu kadar simdilik.
Sevgiler..

Berceste dedi ki...

Hatun kişi olarak seni de rahatsız edenler olunca gıcık olman gayet normal!

Geçen sene bir tatil köyüne tatile giden arkadaş da adamlar paso Lama gibi tükürüyorlar her yere diyordu. O da ona sinir olmuş. Havuzda, otelde, plajda, hiç içki bırakmıyorlar ve tükürüp duruyorlar, tatilimizi berbat ettiler diye söyleniyordu.

Nihat Akkaraca dedi ki...

Ayşegül'ün Datça tatili ne zaman başlıyor acaba?

Aysegul dedi ki...

Merhaba Serpil ve Hoşgeldin..
Bu hanımları en iyi tanıyanlardan biri olarak yaptığın yorumlar için teşekkürler..Bu arada bloguna baktım, çok güzel görünüyor. Sabit bir internet bağlantısına ulaşabildiğim zaman sık sık ziyaret edeceğim.
Sevgiler..

Sevgili Berceste,
adamlarını pek izleme şansım olmadı ama demekki lama özellikleri varmış. Benzetmeyi çok sevdim..

Sevgili Nihat Abi,
DAtça'ya yeni geldim. size nasıl ulaşabilirim??

yaban dedi ki...

Ayşegül,

bu tam bir Rus kadınları kullanma kılavuzu gibi bir şey olmuş, erkek olsaydım sana çok teşekkür ederdim ama belki de erkek olsaydım zaten yurdumun bu nimetini de biliyor olurdum. :) tatilde bile muhabirlik yapmışsın, bravo.

sevgiler...

bayan-pati dedi ki...

bayan-pati merhaba ben Kemerde yaşıyorum ve burada el dokuma halıları satıyorum.tabi doğal olarak bu duruma en hakikatli tanık benim.Heryere tükürdükleri doğru takma tırnaklarını da burun karıştırmak için kullanıyorlar.Kaliteli olanlarda var tabi ama çok az.Onlar burda yaşamak için ne gerekiyorsa yapıyorlar.Yani bizim yüzüne bakmadığımız tabirimizle beğenmediğimiz kıro tipli ayıların kucağında o güzelim kızlar oturuyorlar.Bende o kızlar kadar güzellik olsa ben Türkiye nin number one ı olurum.Birde yazmişsınız ya yazınızda,otellerde herkes rusça konuşuyor.Ruslarda İngilizce bilen aramak samanlıkta iğne aramakla eş değerdedir o yüzden mejbur Rusça öğreniliyor.Kemer'e tekrar gelirseniz lütfen misafirim olun.Beklerim

Turquoise Diaries dedi ki...

Bayan Pati, bir daha Kemer'e geldiğimde hemen yanınızdayım. Geçen sefer eşimde çalıştığı için malum nedenler yüzünden otele tıkılıp kalmıştım..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Bence Rus kızlari Türk kızlarindan fizik olarak kesinlikle daha güzel ve çekiciler. Bir Türk bayani olarak bunu kabul etmek zor olabilir belki...

Bir diger konu ise, Rus bayanlari ile Türk erkekleri arasindaki iliski. Türk erkeklerini sağolsun Türk bayanlari tabiri caiz ise abaza birakmamis olsalardi, onlarda Siradan bir Alman erkeği yada Rus erkeği gibi abaza olmazlardi. Tabi Türk kizlari üzerindeki etnik baskiyi göz önüne almaz isek Türk bayanlarina haksizlik etmiş oluruz.

Bana kalirsa Türk bayanlari, sahip olmadiklari aslan gibi Türk erkeklerine baskalari sahip ciktigi icin uzulmelidir...ki yorumlardan da gorunun budur... En çirkin bir Türk kızı dahi kendini dünyanin en güze kızı görmekte, ve bir erkekle çıkmak için kılı kırk yarmaktadir... Yani birinin ipi ötekinin çöpü ve bir diğerinin de sapı... haaa para konusunu hiç ama hiç unutmamak lazım... verdikleri bir öpücük ise dünyanin en kıymetli hazinesidir...

Sonuç olarak, Türk kızlarinin erkek-kız ilişkileri, erkeğini mutlu etme, çekici görünme, güzel giyinme konularinda bir meziyeti bulunmadigindan Türk erkeklerinin Rus kızlarina yazilamalari oldukça luzumludur (evlerinde hacı şakir stoklari olanlar hariç tabi) :))

Adsız dedi ki...

Bende her sezon Kemer'de o hotel benim bu hotel senin 2,5 ay tatil yaparım. bir çok rus kız arkadaşım var. Söylediğiniz kadar da rus kızları o kadfar kolay lokma değil. yok bir biraya yada içkiye gelirlermiş. bunlar sadece söylenti. O kolay diye Kemer halkı ya da daha doğrusu kroların kolay lokma dediği hepsi 50-60 lık hatunların peşinden koşuyorlar. ondan bence kolay lokma diyorlar. Bir de hep şöyle derler yok bir türkle rus kızı birlikte gördüklerinde erkek kesin rus kızı götürmüştür. yada götürür derler. ama gece olduğunda kız bye bye der. o çocukta kızla birlikte olamamasına rağmen birlikte oldum bunlar kolay lokma diye damga basar rus kızlarına. rus kızları için öpüşmek samimi şekilde dansetmek normal sıradan birşey. ben şunuda söyleyim ben bugüne kadar otel odama attığım kızların bazılarıyla çok samimi oldum seviştim ama beceremedim. çünkü vbermedi. ama etrafta görenler bu rus kızı verdi sanar hep. bu kafadaki şeyleri bence silin hiçde rus kızları kolay lokma değil. hep o kroların o doğulularınb skor üretip kendini göklere çıkarma hevesinden dolayı hep rus kızlarının arkasından atıp tutmalarından kaynaklanıyor. birde şunu söyleyeyim çok kültürlüler. bizim türk kızlarından da çok akıllılar. bir türk çe söylediğim kelimeyi unutmuyorlar asla. bende bugüne kadar bir çok rusla birlikye oldum. Kemer de ayarladık arkadaşımla onların yanına gittik onlar İstanbula felan gezmeye geldiler ağırladık memleketlerine gönderdik. tecrübelerime dayanarak size şunu söyleyim arakadaşlar çok sadıklar (sen ona sadıksan) ve erkeğine çok iyi bakarlar. erkeğinin giyimiyle herşeyiyle ilgilenirler. ufak bir kırışıklık görsünler hemen ütülemek isterler kıyafetinizi. yani o kadar titizler. türk insanının onlara orospu yakıştırmasını yaptıklarınıda biliyorlar. ama bence orospu diyenler asıl tam bir orospu çocuğudur. onlar bu kültürde yetiştikleri için böylr davranıyorlar. bizim kültürümüzü yaşadıkları zaman bence bizden daha iyi uygularlar. ben sokak ortasında öpüşmenin ayıp olduğunu söyledim kız arkadaşıma. daha sonra dışarı çıktığımızda öpmek istedim öptürmedi etrafın kalabalık olduğunu ve insanların bakacağını söyledi. yani kısacası size şunu söyleyim hiçde kolay lokma depğiller. birde yarı yarıya kızları para yemeyi sever. aynmı bizim türk kızları gibi.

tels dedi ki...

Arkadaşlar çeşitli vasıtallarla tatile Marmaris'e,Antalya'ya gittim.
Otellerde kaldım. 4-5 yıldız. Kesin sonuç şudur ki Türk erkeginin Türk erkegine propagadansı. Çogu Rus kızı Türk erkegiyle zaten konuşmuyor. Her şey imaj,imaj bozuk. Ben Chatte'de İngilizce konuşuyorum. Ruslar Türk'üm deyinde yani Türk erkegi Chati suratınıza kapatıyor. Otelde bir Türk erkegi olarak nerdeyse dans edecek kız bulamadım. Oteldeki Türk erkekleri de dahil. İngilizce bilip bilmiyorum diyen,sizi tersleyen vb. Özellikle agarsonlar kızları feci rahatsız ediyor. Maalesef Türk erkeginin imajı bozuk. yapacak fazla bir şey de yok. Mesela beni kuzen arıyor. hemen diyorum ki hergün biriyle beraberim. halbuki hep yalnızım. tabii sonradan şaka şaka dedim hemen. Yani, Türk erkeginin Türk erkegine propagandası bitti. Boşuna sallamayalım. Ukrayna'Da ne tür belgeseller yayınlanıyor Türk erkekleri hakkında sorun ve ögrenin. AYRICA çok soguk bir millet bir çogu da güzel degil. Maalasef kahve köşelerinde atarak Rusları efsaneleştirmişiz. zaten gerçek güzellerinin türk erkegiyle konulşma şansı hepten % 0 gibi..
istanbul-şili tolga.

Adsız dedi ki...

hay bravo son yorumları yapanlara. gerçekleri konuşmak en doğrusudur. yıllardır rusya ve eski sovyet cumhuriyetlerine giderim, kesinlikle kolay insanlar değillerdir rus kadınları. orta yaşlı, ilgisiz ayyaş kocalarından bıkmış ya da boşanmış rus kadınları ile kolay ilişki kurabilirsiniz sadece. bu dünyada da böyledir ki zaten. genç kızlar sizinle dans ederler gezerler uzun uzun öpüşürler sonra iyi geceler dilerler. evinize ya da otel odanıza gelenler de olur kalabilirler de ama kalbine giremediyseniz vücuduna da giremezsiniz. yakın arkadaşınız olur kafayı yersiniz. ama sizi severse de siz bir yana dünya bir yanadır. herşeyinizi öğrenir adetlerinize uygun davranır gerçekten sokakta öpüşmez el öper dinini değiştirmeye bile kalkar. en tehlikeli kısmı da, siz ona aslında bir macera gözüyle bakmış fakat hiç ilerisini düşünmeden kendinize aşık ettiyseniz kalkıp rahatlıkla peşinizden de gelebilirler :) bu arada bir not, uzun süreliye giderse ilişki evli olmasanız bile kesinlikle çok ama çok dominanttırlar..

ziver dedi ki...

Merhabalar...öncelikle burada yazılan kemer ve rus kızları hakkındaki yorumların yarı yarıya doğru olduğunu belirtmek istiyorum...Kemerde ve istanbulda rusça konuşan ( rus ukrayna moldova kazakıstan vb.) ülkelerden bırcok ınsanla aynı ortamda bulundum...
öncelikle tatil iş ve özel hayat olarak gruplandırısak..rus bayanları eğer bekar erkek arkadası olmayan ve kız arkadaşları ile kemere gelmıs ıse..bu kız ile yatmak kolaydır...çunkü ülkesınden gelırken kafasındakı TATİL planının içerisinde mutlaka esmer yakışıklı bır türk ile yatmak vardır...bunun temel neden rus erkeklerinin kızlara karsı vurdumduymaz tavırlarıdır..bızım vatan evladının bır gül vermesı bır iltifatı olay bıtırır.ama hmen tanıştım skor yaparım düşüncesı doğru değildir.dogru mekan dogru zaman ı kovalamak gerekır...çok gezdırıp eglendırıp hesap odyerekte gece yanlşız uyyabılırsınız...)))ama cvatan evladı vazgecmes rusların bır atasözünde dediği gibi...HATİT NE VREDNA VREDNA NE HATİT...

İSTMEK KÖTÜ DEĞİL ASIL KÖTÜ OLAN İSTEMEMEK...varın siz anlayın...



ama 10 numara aile olanalr var...allah sonlarını hayır etsin....

Adsız dedi ki...

kemerde 3 yıldır her yaz sezonu çalışıyorum,rus kızlarının güzelliği artılarının sıralamak gerekirse,
Genelleme olarak
1.Makyajsız güzelleri
2.hepsinin uzun ve düzgün bacakları var
3.bizim turk kızlarının 100/1 kadar kaprisleri yok
4.konuşmayı seviyorlar
5.bende onları seviyorum
6.sevdikleri zaman erkeklerine sadıktırlar
7.rus kadını aldatılırsa,kesinlikle intikam alır ve oda seni aldatır.
gibi sıralıya biliriz,birde yaşlandıkları zaman çirkin leşiyorlar falan deniyo yaşlanınca güzelleşen bi ırk varmı acaba,bunun sebebide gençken bu kadar güzel olan bir insanı yaşlanınca o haliyle görmek üzücü olduğu işin diye düşünüyorum ben

Adsız dedi ki...

Ruslarla beraber olan Türk erkekleri için sıfatlar arasında kel ve göbekli sıfatları unutulmuş!!! ;-)
"güzellikleri sadece gençlikte, orta ve ileri yaşlarda kendine iyi bakmış, hoş bir Rus kadını yok."
Kemer bölgesine Türk sevgilimle tatile gittiğimde biri 2-3, diğeri 8-9 yaşlarındaki iki çocuk doğurmuş Rus kadınının (hiç evlenmemiş ve doğum yapmamış ve Rus kadından daha genç) sevgilimden 8-9 kilo zayıf, göbeğinin olmadığı ve göbek bölgesinin doğum, selülit vb. sebeplerden deforme olmadığını söylesem. Ayrıca yemeğiyle, bakımıyla vs. uğraştığı küçük çocuğu olmasına rağmen kahvaltı saatinde dahi saçı, başı, kıyafeti düzgündü desem.

Tüm dünyada kendini kariyere, fast food, kahve vs.nin olduğu yaşam tarzına kaptıran kadın modeli, hem fizik olarak üstün hem de aile kurmaya ve sürdürmeye istekli Rus kadınlarını kendilerine tehdit olarak görüyorlar.

tarcinmoscow dedi ki...

Farkındayım, epey olmuş yazı yayınlanalı ama 12 yıllık Moskova geçmişi olan birisi olarak dayanamadım, yazıyorum :) Sevgili arkadaşım Haydins de yazmış birkaç ek yapayım... Ocak 98'de Moskova'ya yerleştim bu Haziran'da (umarım geçici olarak, Moskova'ya dönmeyi çok arzu ediyorum) Türkiye'ye döndüm. Rus bayanları hakkında pekçok yerde pekçok şey okudum, yazdım, çizdim... Neden? Çünkü onları tanıyorum...

1. Güzel bir ırk, ya da fastfood ve yabancı evlilikler girmeden önce öyleydi. Hala kendine bakanı güzel ama yetişmekte olan yeni nesil yazık ki çağımızın hastalığı kiloya teslim olmak üzere, umarım olmaz!

2. Daha rüküşlerdi. Özellikle rejim değişikliğinden sonra yeni tanıdıkları kıyafet ve özgürlük onları bu rüküşlüğe itmişti. Açık ayakkabı, terlik içine bile yazın ince çorap giyerlerdi ama çok çabuk öğrenen, uygulayan ve tüketici bir hal alan yapıları var. Artık geir seviyesi belli bir ölçüye çıkmış olanlar oldukça iyi giyiniyor ama rüküşleri hala çok. Parkta bahçede yürüyüşe sivri yüksek topuklu çizme ya da ayakkabılarla giden hala çok ama çoğu podmoskova denen (köylerden gelen) bayanlar. Moskovalılar işi öğrendi.

3. Ancak bu gördüğünüz sütun gibi hatunlar genelde beyaz Rus ya da Ukraynalı oluyor. Moskova ve civarının yerlileri sanıldığı kadar güzel değil.

4. Çok takdir ettiğim bir yönleri: kız çocuklarımızı biz anne gibi yetiştiririz, onlar birer birey, kadın olarak yetiştirirler. Bu nedenle özgüvenleri oldukça yüksektir. Bu da giyimlerinden tutun da yaşayış şekillerine, konuşmalarına ve dolayısıyla güzelliklerine yansır.

5. Kültürlülerdi. Yazık ki geride kaldı. Metro'da her 10 kişiden 8'i okurdu. Artık bu 3e kadar düştü. Üstelik çoğunlukla beyaz dizi tarzı kitaplar ya da dedikodu dergileri okuyorlar. Kitabın okadar ucuz olduğu bir yerde yazık!

6. Hala çocukları okul sonrası bir sanat ya da spor dalı ile uğraşıyor bu çok güzel bir alışkanlık, alkışlanası bir özellik.

7. 14 yaşında bir kızım var, 8. sınıfa kadar orada okudu. Okula kızımı almaya gittiğimde hangisi öğrenci, hangisi veli ayırt edemezdim. Biran önce büyümeye pek hevesliler.

8. Aile kurmaya çok uygun oldukları yazılmış yukarıda. Yemek yapmayı ÇOĞU bilmez, çocuklarına da genelde anneanneleri bakar. Ama eşlerini el üstünde tutarlar, kıskançtırlar hem de çok, bazen fazlasıyla hem de...

Bunları Türk kadınları ile karşılaştırmak için yazmadım. Sadece gözlemlerim. Yani anlayacağınız HER TOPLUMDA olduğu gibi iyi ve kötü yönleri olan normal insanlar. Bir de güneyde gördüğümüz Rus bayanlara bakıp karar vermemek lazım. Oradaki tatil köylerine gelenler hep belli bir gelir seviyesi ve eğitimi olan insanlar. Rusya'nın başkentinde profil çok daha farklı.

Ha bir de, evet belli bir yaştan sonra kendilerini bırakıyorlar ama hala kendine bakanlar da var, haklarını yememek lazım. Ama bu kesim gelir seviyesi yüksek olanlardır ve genelde zengin bir iş adamı ile zaten evlenmişlerdir :)

Moskova'da sokaklarda öyle manken gibi süper güzel bayanları görmemek normaldir. Çünkü onlar sokakta değil genelde lüks arabaların içindedirler :))

Adsız dedi ki...

İnfermation Rehber Gözüyle KEMER

Kemere sıksık gittigim oluyor arkadaslarım var Kemer soskaklarıda oldukca sayısı cok olan rus bayanlar var ve bu bayanalara takılmak ısteyen gönüllü bolsayıda erkek var Sahilde-Otel önlerinde-Parklarda-Disko girislerinde v.s Rus kızları oldukca kolay bir av degil konusmayı seviyorlar sosyal mıllet rahatlar bize cazip gelsede onlara cok normal bir türk bayanından bunları yaptıgını beklemeyiz ama onların mılletlerıne göre cok normal Güzel rus kızı ayarlamaak zor oluyor hele birde yas olarak gencse en zoru diye bılırım ve ayarladıktan sonra hemen .. yapmazlar tanımak ısterler eglenmeyı severler alkol severler ama bazen arkadasları halınde kımseyle muhatab olmak ıstemezler kendını bılmez sokak ta kro denılerek tabır edlın arkadaslar kıskırtmıslar aldatılmaya gelmıyorlar Kısaca özet siz :Yanımda ruscası cok ıyı degıl anlasabılecek kadar az rusca dıl bılen arkadasla berabrız parkta 1 tane yanlız rus kız arkadas ayarladık 28-30 yas arasında diskoya gidelım dedı bizde sarkıntılık yapıyoruz kız cok bir ona bir ona neyse saat2 ye kadar beraberdık baya bır alkol aldık köpük partısı basladı her neyse koptuk herseyı unuttun fakat bız baska kızlara asılıyorduk daha genc mısalı onu fark etmısolup masa da oturuyordu dıskıyo terk etmıs bız yarım saat sonra fark ettık farklı manıtalarla ugarısrken acayip kıskanclar kendı harcadıkları parayı kesınlıkle kendılerı ödemek ıstıyorlar Kız düsürmek ola bılıyor cogu ıngılızce bılmıyor bılıyorsada cat pat Perfect iyi bi rusca dil bende orada insana bircok shey yapmasına yardımcı olur ama orada kı asklar kelebek mısalı gıbı 1- gunluk 3 gunluk hep kısa zaman dılımlerınden ıbaret güzel anlayıslı bir rus bullursanız tatıl bitene kadar engüzel gunleri onunla yasaya bılırsınız.....




Ctrl-alt-delete07@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Neden diye sordumu acaba türk kadınları....
kaprisleri,tahammülsüzlükleri,anlayışsızlıkları,kendini dünyanın üstünde kaf dağında görmeleri,erkeği insan yerine değil sömürülecek bir varlık olarak görmeyi bıraktıklarında bu yazılar onlar içinde yazılacak...
kişi önce kendine bakmalı başkalarının eleştirilerini yaparken...
insafsızca eleştirenler türk kadınları neden çünkü onlar bir birey olamamışlar erkeği kötü olarak görmüşler ve öyle yetişmişler....
ne zaman birey olurlar o zaman insan olurlar kılı kırk yarmadan armudun sapı üzümün çöpü hesabı yapmadan normal yaşarlarsa o zaman erkeklerde gerekeni yaparlar..

IRA_ dedi ki...

Sezarın hakkı sezara ama gerçekten çok güzel olanlarına rastladığımı söyleyebilirim.İstanbulluyum, üsküdar'da oturuyorum, her zaman İstanbul'da müthiş kızlar görmüşümdür ve şaşkınlıkla bakmışımdır;-). Hepsi de incecik bacaklı, enfes kızlar İstanbul kızları.Türk kızları genel olarak güzeldir. Şu an (4 yıld ır)Rusya'dayım,Rus kızlarını daha da bir güzel buluyorum. Hepsi açıkçası bir içim su.;-)

Peki ya erkekler? İşte onlar gerçekten hiçbir yerde kadınlarla kıyaslanamazlar. Hayır abi, genel olarak yakışıklı erkek yok, az. Güzel kız ise çok fazla. Zaten sorun bu adaletsiz dağılımda.

Adsız dedi ki...

Rus kadınlarını güzel bulan ve onlarla olmak isteyen erkekleri anlıyorum çünkü hayalim hep sarışın, renkli gözlü, uzun boylu mümkünse İsveç, Norveç,Hollanda civarlarından bir erkekle evlenmekti.ama anlamadığım, türk erkeklerinin bizi kaprisli, çirkin, kültürsüz v.s bulup kendilerince daha iyi örnekleri göstererek "yola getirmeye" çalışmaları.bunun yerine daha iyi olan örneği tercih etsinler (edenlere sözüm yok).sanki türk erkekleri türk kızlarının yüzüne bakmıyor ve bütün rus erkekleri bekar kalmış gibi bir hava yaratılmış.o zaman ben ve çevrem istisnayız, çünkü ben de bir türkle evliyim ve beni evliliğe ikna eden de eşim. ama keşke yabancı erkeklerle tanışma şansım olsaydı.umarım tüm türk erkekleri ruslarla evlenir ve bizim ülkemizde erkek krizi çıkar ve böylece belki türk aileleri de tıpkı ruslar gibi kızlarına başka milletten erkeklerle evlenme konusunda sorun çıkartmaz.hangi milletin kadınlarının güzel olup olmadığı bizi ilgilendiren bir mevzu değil bence.ben şimdi desem ki "iskandinav erkekleri çok yakışıklı,kültürlü,siz bir şeye benzemiyorsunuz", türk erkekleri ne yapsın?niye onları üzeyim, kırayım?en doğrusu gidip oralardan biriyle olmamdır.mantıklı olan budur.

rus kadınlarında beğendiğim tek özellik bir arkadaşın da dediği gibi kızlarını kadın olarak yetiştirmeleri.kızım olursa ben de öyle yetiştireceğim.türk kızlarını beğenmeyen türk babalara ve olacaklara da tavsiyem; kızlarınızı rus gibi yetiştirin.

Emre dedi ki...

Ben Kanada doğumlu bir Türk erkeğiyim ve oldukça farklı ülkelerde yaşamış ve gezme şansı bulmuş biri olarak oldukça fazla da farklı ırktan bayanlarla tecrübem olduğunu belirterek belirtmek isterim ki; Rus kızları ortalamaya göre gerçekten daha seksapel ve sonuca ulaşma anlamında daha kolay.

Bunu söylerken şunu da parantez içinde vurgulamak isterim ki, kadınları cezbedip sonuca ikna edebilen erkek vardır, bir de hiç beceremeyeni vardır, nerdeyse ortası yoktur. O sebeple yapanda var, yapamayanda, o ayrı mevzu. Ama kendimden örnek verecek olursam, neredeyse sıfır ingizlice, bende de sıfır Rusça ile ilk günden birlikte olduğum Rus kızları oldu. O sebeple diğer ırktan kızlarla tecrübemi kıyaslayacak olursam, işini bilen ve amacı belli olan düzgün erkekler için Rus kızları altın.

Bununla birlikte önceden de sıkça duyduğunuz bazı Türk kızları ile ilgili gerçekler, yabancı bayanların kıymetini arttırıyor tabii ki. Bir kere Türk kızlarında inanılmaz bir fizik-kapris orantısızlığı var ki ben bunu Türkiye'de bulunduğum zamanlarda hayretle gözlemliyorum. Bir Türk kızıyla çıktığınızı sanırsınız, ama o sizinle adeta satranç oynar. Keyifli bir arkadaşlık bir yana, yarım saat cinsel birliktelik bile size 3 aylık bir işkence şeklinde fatura edilebilir, çünkü nedense bacaklarının arasındakini altın madeni zannederler ve sonuçta beraber birlikte olmayı tercih etsenizde devamı gelmeyecekse eski erkek arkadaşlarını bile debvreye sokup intikam almaya çalışabilirler. Tamamen saçmalıktır. Genelleme yapmak belki doğru değil, ama istatistiksel gözlemim korkunç.

Sonuç: Her Türk erkeği yurt dışına çıkıp görmeli, farkı anlamalı. Her Türk kızı da yurtta kalmalı çünkü anlamsız kaprisleri, oyunları öyle yada böyle Türkiye'deki aç kalmış erkekler bir şekilde alışmış şekilde çekebiliyorlar. Yurtdışında yemez ama.

Sevgiler.